۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

معروفترین افرادی که در راه آزادی و انسانیت روابط خانوادگی‌شان را بازنگری کردند

مهدی خزعلی

مهدی خزعلی بعد از اصرار بر حق ‌گویی و رو کردن دست احمدی‌نژاد شیاد و ستم های جاری رژیم، برائت پدرش را هدیه گرفت.
اينهاشيادند و دروغ می گويند
مبارزه با دروغ ، فريب و ريا مرزهای خانواده ها را نيز در نورديده است، فريبکاران با شعار دين و دين فروشی علمای ما را می فريبند،
راه راست راه اهل بيت عصمت است که هيچکدام به زور شمشير حکومت نکردند، و تا مردم نخواستند تشکيل حکومت ندادند!...به معظم له دروغ احمدی نژاد را ثابت می کنم. می فرمايند "خوب يک دروغ گفته است اما به اسلام عزت بخشيده است !!"به ايشان فساد مالی اورا عرض می کنم ، می فرمايند " اگر نبود حاکم عادل بايد از حاکم فاسق حمايت کرد تا نظام اسلامی حفظ شود !!"به معظم له عرض می کنم: اگر يک روز مردم ما را نخواهند بايد چه کنند؟ می فرمايند : " همان کاری که ما کرديم ، انقلاب !!" و عرض می کنم " پس فرق ما با شاه چيست؟








سردار خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد

سردار خورشیدی از پسرش که داماد احمدی‌نژاد است بعد از انتخابات برائت جست

اگر هر یك از مردم كه به خیابان‌ها آمدند، یك چوب در دست می‌گرفتند، كل ارتش نمی‌توانست با آنها مقابله كند/ به چشم خودم دیدم كه در انتخابات، رای‌ها را به سادگی جابه‌جا می‌كردند.




نرگس کلهر

همسر کلهر، مشاور احمدی‌نژاد چند سالی‌ست که بخاطر مسائل سیاسی از وی جدا شده‌است و نرگس کلهر، دختر وی نیز بعد از انتخابات و برای اثبات مخالفت با راه سیاه و ستمگرانه‌ی نظام حاکم به کشور آلمان پناهنده شد.

جملاتی از نامه‌ی نرگس به برادرش:

برادر عزیزم، نمی دانم در آینده چگونه مردی خواهی شد مردی چماق بدست یا آزادی خواهی بی پدر!
اکنون در یک اتاق کوچک واقع در یک کمپ پناندگی ر کشور آلمان نشسته ام. با نگاه به این دو دختر کرد و آفریقایی از خودم می پرسم:پدر آرمانی من به یکباره چه شد؟ من اینجا چه می کنم؟ و چه بر ما گذشت که به اینجا رسیدیم؟
مسیری که در آغاز جوانی ام با ورود به جامعه برای خودم برگزیدم راهی نبود که به همراهی پدر منتهی شود. اطرافیان به آنگونه نبودند که پدر در آن سالها در موردشان قضاوت می کرد و من دیگر بی چون و چرا پذیرنده سخنان اش نبودم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر