۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

علی قلی‌زاده، فعال دانشجويی همچنان در سلول انفرادی: "۲۰ روز است صدايش را نشنيده ايم"،

علی قلی‌زاده دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود و عضو کنونی شورای عمومی دفتر تحکيم وحدت صبح ۱۴ آبان توسط نيروهای امنيتی در منزلش دستگير شد تا به حال ملاقاتی با خانواده اش نداشته است.
پدر علی قلی زاده ، عضو بازداشتی دفتر تحکيم وحدت که در تاريخ ۱۴ آبان در منزلش بازداشت شد به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت که صبح ديروز در تماس کوتاهی به مادرش خبر می دهد که او همچنان در سلول انفرادی ست.





محمد قلی زاده، پدر اين دانشجوی در بند به کمپين بين المللی حقوق بشر در ايران گفت: « نزديک به ۲۰ روز است که صدايش را نشنيدم. به کجا صدايم را برسانم.من ديگر توان روحی ندارم. بچه من مگر چه گناهی، چه جنايتی کرده است،آخر درست است که نخبه دانشگاه در زندان باشد. هفته گذشته به تهران رفتم اما قاضی پرونده گفت برو تا خبرت کنيم، می خواهم جمعه به زندان اوين بروم. ببينم چه می شود ، بايستم آنجا تا مگر بتوانم صدای فرزندم را بشنوم. شنيدن صدای فرزندم حق مسلم من است.»
پدر درباره تماس تلفنی علی قلی زاده با مادرش گفت: « من آن موقع خانه نبودم ، من صبح زود برای کار بيرون می روم و غروب برمی گردم . الان مادرش رفته جلسه نماز تا برای پسرم دعا کند. اما گفت که علی خيلی کوتاه حرف زده است. پسرم قبل از اينکه به زندان برود با ماشين من تصادف کرده بود و کتفش درد می کرد الان نمی دانم چه حال و اوضاعی دارد. می خواهم جمعه به سمت تهران بروم ببينم چه می شود.»
علی قلی‌زاده دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه شاهرود و عضو کنونی شورای عمومی دفتر تحکيم وحدت صبح ۱۴ آبان توسط نيروهای امنيتی در منزلش دستگير شد تا به حال ملاقاتی با خانواده اش نداشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر